FAQ

Veelgestelde vragen op Fashionzonnebril.nl

Welkom op onze FAQ pagina! Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen over onze webwinkel, producten en diensten. Als u nog steeds niet kunt vinden wat u zoekt, neem dan gerust contact met ons op en wij helpen u graag verder. U kunt ons maandag-vrijdag van 9.00-23.00 bereiken op:

WhatsApp: 0654208613
E-mail: info@fashionzonnebril.nl

Wat zijn de verzendkosten?

Gratis verzending vanaf 50 euro.

Voor bestellingen onder 50 euro wordt er voor Nederland 4,95 euro en voor België 6,95 euro verzendkosten aangerekend.

Hoe kan ik betalen?

Op Fashion Zonnebril is het mogelijk om met volgende betaalmiddelen te betalen: Bancontact, KBC betaalknop, Belfius betaalknop, Apple Pay, iDeal, Sofort Banking, VISA, Maestro, en Mastercard.
Betaling gebeurt dus steeds via online betaling. De bestelde producten worden pas verzonden na bevestiging van je betaling.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij streven er na jouw bestelling de volgende werkdag bij jou toe te laten komen. Wij willen je erop wijzen dat Fashion Zonnebril niet verantwoordelijk is voor verlies, schade of diefstal door de bezorgingsdienst.

Is het mogelijk een aankoop te retourneren?

Ja! Is het product toch niet wat je in gedachten had? Dan heb je 14 dagen recht op retour.
Wij moeten het artikel terug ontvangen binnen 14 kalenderdagen, vanaf dag van levering. Je bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. Deze kosten zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest. Wij kunnen uw zoekgeraakt artikel, zonder bewijs van een track & trace verzending, niet terugbetalen.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

U kunt uw bestelling annuleren als deze nog niet is verwerkt. Mail daarvoor zo snel mogelijk onze klantenservice. Wij kunnen dan kijken of de annulering nog mogelijk is en zo ja, dit voor u regelen.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Al onze prijzen zijn inclusief BTW. Dit wordt duidelijk weergegeven op onze website en facturen. Wij willen volledig transparant zijn over onze prijzen, zodat onze klanten niet voor verrassingen komen te staan.

Kan mijn bestelling later komen dan gepland?

DHL streeft ernaar uw bestelling zo snel mogelijk te leveren – 98% van de bestellingen komt binnen één werkdag aan. De resterende 2% kan vertraging oplopen om verschillende redenen waar wij geen invloed op hebben, maar u kunt altijd de status van uw bestelling controleren door deze online te volgen. Wij verontschuldigen ons voor enig ongemak veroorzaakt door vertragingen en waarderen uw begrip.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, u ontvangt verschillende e-mails van ons na het plaatsen van uw bestelling (orderbevestiging, betalingsbevestiging en track en trace). De e-mails kunnen in uw spam-inbox terechtkomen. Als u ze niet kunt vinden, neem dan contact met ons op! Wij controleren dan of het door u opgegeven e-mailadres correct is en of wij uw bestelling hebben ontvangen. DHL houdt je ook op de hoogte van de bezorging van je bestelling.

Mijn zonnebril is beschadigd aangekomen, wat nu?

Als je bestelling in minder dan perfecte staat aankomt, laat het ons dan binnen 14 dagen na ontvangst weten zodat we het in orde kunnen maken. U kunt ons bereiken via onze website of ons bellen, en we zullen u graag helpen. We willen dat u tevreden bent met uw aankoop, en we zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat u tevreden bent. Bedankt om voor ons te kiezen!

Hoe werkt retourneren?

Bij Fashionzonnebril willen we dat u blij bent met uw aankoop. Mocht u om welke reden dan ook niet tevreden zijn, dan kunt u uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst kosteloos retourneren. Wij retourneren gratis via DHL. Ga gewoon naar de retourpagina op onze website en volg de instructies. Voor een volledige terugbetaling moet het product in een zo origineel mogelijke staat (originele verpakking en doosje/hoesje) worden teruggestuurd. Als de verpakking, brillenkoker of etui ontbreekt, kunnen kosten in rekening worden gebracht of in mindering worden gebracht op het oorspronkelijke aankoopbedrag. Wij hopen dat u tevreden bent met uw aankoop, maar zo niet, dan zijn wij er om u te helpen!

Kijk ook hier voor meer informatie over het retourproces: https://www.fashionzonnebril.nl/verzenden-en-retourneren/

Hebben jullie een winkel of showroom?

Helaas kunnen wij niet ingaan op afhalingen of bezoeken aan onze winkel of showroom. Onze excuses voor het ongemak dat dit kan veroorzaken. Wij zijn slechts een webshop, maar we zijn er trots op een uitstekende klantenservice en een ruime keuze aan producten te bieden. Als u vragen of zorgen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.